Nazan6019 Merhaba arkadaşlar🌸İlk kez gebe kalan arkadaşlarım bebeğinizin hareketini ilk ne zaman ve karnınızın neresinde hissettiniz ve bu hareket neye benziyordu nasıl bir şeydi yani 😀
Gebeyim15 Nazan6019 20. Haftadan sonra hissetmeye başladım kalp atışı gibi pıt pıt şuan26 haftadayız bazen çok sakin bazende ful geziyor sanki çok büyük yermiş gibi😀
Nazan6019 Allah bağışlasın 😘😘peki karnınızın neresinde hissettiniz ben sanki dolaşıyor gibi hissediyorum ve gaz yapacak gibi bir his oluyor😅🙈🙊