Nuem Merhabalar 7 haftalık gebeyim tüp bebek yaptırdım ve bugun kalp atısı duymak için bir gidelim dedik ve belli belirsiz dedi doktor tam görmedik de duymadıkta siz kaçıncı haftalarda duydunuz☺️
eslemesila Nuem stres yapma canım sürekli pozitif ol güzel düşün mutlu ol dua et bunlar çok önemli ben kızımda 8 haftaya yakın daha oluşuyordu inşallah sizinde sımsıkı tutunur size
Nuem Yaa maşallah bende doktor sıkıntı gözükmüyor ama 1 hafta sonra bakalım dedi sizede sormak istedim
Nuem Esku evet evet yapıldı zaten bi ğroblem görülmedi bebekde var kesede güzel denildi ama yinede duymak güZel erken gelmişsiniz dedi doktor