13.haftadan sonra geçiyor çoğunlukla sabredin çok zor yaşayan bilir.vücut hormon değişikliğine alışmaya çalışıyor, doğruluğunu bilmiyorum ama ilaç kullanınca vücut alışamadığı için sürekli ilaç gerekiyormuş sabredebilirseniz 13.hafta sonuna kadar ilaçsız geçirin.