Merhabalar bende yumurta catlatmasi sonucu 2haftada gebe kaldim.
Düsük riskim oldugu icin tedavi sonrasinda doktorum hemen kan tahlili istedi
Ilk gün beta degerim 13
Ücüncü gün 75
Besinci gün 179 yükseldi
2-3 haftalik hamileyim fakat düsük riskim var rahim filmimde rahmimin yarim oldugunu ögrenmistim bu yüzden yumurtla catlatmasiyla gebe kaldim düsük riskim var haftada bir kalcamdan igne vurduruyorum ve günlük iki tane hapim var onlari almam gerekiyor. Benim gibi olup saglikla bebeklerine kavusan varmi Rabbim istegen herkese nasip etsin