Imaram3 Tekirdağ da yaşıyorum büyük bir pazar kuruluyor haftada bir sıcakta zor oluyor çok nadir gidiyorum gerçekten öyle pazarlar çok iyi olur ben pazardan 45 e aldım eyvah ne pahalı falan derken meğer iyi bir satılan markaymis 🙈 pazar deyince insan başka bir şey bekliyor 😂 yani bence hangisinden alırsan al yarım atlet tarzı olsun bence. Daha rahat oluyor bı de anneme sordum ben emzirme sutyenleri kullanışlı olmuyormuş zaten göğsün hepsini cikariyomussun o yüzden hiç emzirme sütyeni almadım