Merhaba arkadaşlar buraya belki 20 kere yazdım kimse cevap vermiyor birbirimize destek olmayacaksak bu forum neden var 😔
Çift yumurta ikizlerine hamileydim 2,5 aylıkken ikizlerimden birine KİSTİK HİGROMA teşhisi kondu. Genetik bir hastalık olabilirmiş.
Sizlere sorum şu: İKİZLERİNDEN BİRİNİ GENETİK BİR HASTALIK ŞÜPHESİ İLE KAYBEDİP DİĞERİNİ SAĞLIKLICA DOĞURAN ARKADAŞLARIM VAR MI?