Buketyusra asilannesii adaçayı kekik falan önerilmiyor hamilelikte ıhlamurda sakınca yok bende hasta olunca içiyorum
Deleted4445656 asilannesii rahim ağzı yumuşatıyor diye biliyorum gevşetiyor ıhlamur doktorunuza danışın lütfen
Elisam123 asilannesii evet canım ıhlamur ve nane limon içilebiliyor doktoruma da danışmıştım ben hatta hastayım bu hafta neredeyse hergün içtim adet söktürücü çaylar önerilmiyor papatya ısırgan adaçayı gibi
mirage333 asilannesii benim doktorum icebilirsin demisti. Oyuzden hasta iken ihlamur, nane limon icmistim. Ama günde 1 rer fincan içmistim yinede abartmamak gerek
asilannesii Elisam123 ilaç içemiyoruz kaldım böyle bogazımı rahatlatmaya bir şey lazım doktoruda aramak istemiyorum bir ıhlamur için. Teşekkür ederim🌸
Glshozcn Kış boyu ıhlamur içtim. Benim doktorum yasaklamadı. Ama nane kekik çaylarını yasaklamıştı. Günde 2 bardağı geçme demişti ama bilginiz olsun.
Merve201119 asilannesii içtim ben ilk başlarda grip.olmustum gunde bir fincan içmiştim papatya cayida içmiştim ben size için demiyorum doktorunuza sorun ama ben icmistim
derinnguney asilannesii Bana doktorum bitki çaylarının hiçbirini içme demişti hastalanınca falan da sıcak suya limon sıkıyorum.
seyma9188 asilannesii Ben içiyorum canım doktoruma da sormuştum.2 fincandan fazla içme dedi. Adaçayı ve kekik için sakıncalı dedi.
Dilan27 asilannesii onun yerine nane limon için bence bende pek önerilmiyor diye duymuştum.ya da bal süt kaynatıp için o da boğaz için iyi gelir