Busradgn bnde 36+5 oldum.dün squata başladım merdiven inip çıkacm ama gözüm kesmiyor hiç🙈Doktor bebek normal dogım pozisyonunda dedi uygun yani normal doguma o yönde hareket edecz.yürüyüş,spor,merdiven hiçbirini yapacak halim yok nasıl olaxk bilmiyorm.sancım fln da yok🙈Rahim ağrım var yürüdükçe oluyor