Kızlar merhaba. 6 temmuzda bir düşük yaptım 5. Haftasındaydı henüz erkendi. 1 ay geçti regl olmadım idrar testi yaptım pozitif. Doktora gittim ultrasonda bir şey gözükmedi kan testi istedi beta hcg 123 çıktı. Değerlerim sıfırlanmamış olabilir dedim doktora ama 1 ay içinde normale düşmesi lazım dedi. Böyle bir şey yaşayıp tekrar düşük sonrası regl görmeden hamile olan var mı aranızda