Dina Selam kizlar bu haftalarda daha fazla yemem gerekmiyor mu ama benim hic istahim yok sabahlarida midem bulaniyo bebegimde kilosu cok degil ne yapmaliyim bilmiyorum(((
elifiii Dina bende de aynı durum söz konusu. Bulantılarım hiç bitmemişti zaten ama aldıgım ilaca ragmen istifra ediyorum. Hiç yemek yiyesim yok. İnşaallah çare buluruz 🙏🏻
Dina elifiii canik sen kac haftaliksin kendim yemek yapiyorum belkide ondan ama hic birshey canim cekmiyor, hamileler hergun farkli sheyler isterler ama ben bugune kadar hicbisey istemedim((
elifiii Dina 33 ün içindeyim. Ama 29. haftadan beri iştahsızım. Sanki hamileliğin başına dönmüş gibiyim. Sürekli uyumak istiyorum, ancak bu saatte acıktım mesela.. 😔