Bsr_erygt Hanımlar 5 haftalık hamileyim ve dün gece çok şiddetli gaz sancısı yaşadım siz de nasıl durumlar böyle şeyler yaşadınız mı ? o an ne yapmalıyım bilemedim Nane çayı mı içsem maden suyu mu kafam karışık bi daha olursa diye korkuyorum
evaluna1215 10+5 teyim ve inanılmaz gaz sancım var. Biraz yürüdükçe ağrı azalıyor .. tek tavsiye edebilecegim şey bu
Mceylan1 10+2deyim karnim davul gibi şişiyor sertlesiyor ve inanılmaz sancim oluyor hafif egzersizler ve karnıma masaj yapıyorum