Aynısı bende de oldu. Lekelenme vardı doktora gittim hemen. 5 haftadaydım. Kese etrafında kanama vardı 1 hafta progestan kullandım hep yattım kese 1 haftanın sonunda tutundu kanama kesildi. Fakat doktor bebek gelişmemiş dedi. Bekleyelim kendi düşmesini dedi 10 gündür bekliyorum herhangi bi lekelenme veya kanama yok. 7 +3 deyim. Perşembe günü doktora gitcem düşmicek gibiyse kürtaj yapcak. Hap kullanılırsa hamile kalma süresi uzuyomuş 6 ay sonra falan kalabiliyomuşsun sanırım öyle duydum emin değilim. Kürtajda 2 . Adetinden sonra hamile kalabilirsin dedi doktor. Vakumlu kürtaj yapcak eğer yaparsa 15 dk sürüyomuş bayılmak ve ayılmak. Hiç bişey hissetmiyomuşsun. Kendiliğinden düşürsen de içeri de parça kalınca yine temizlemek adına kürtaj yapılıyormuş. O yüzden korkma bende çok panik yaptım ama sağolsun buradaki arkadaşlar çevrem korkulcak bişey yok dedi kendimi inandırdım şuan daha rahatım. İlk gebeliklerde boş gebelik olabiliyormuş ve ardından 2 ay sonra hamile kalan çok denk geldi. Hayırlısı buymuş bizim için. Herşey allahtan