mre1630 aslında adapte olmak değil de belirsizlik yüzünden öyle hissediyoruz bence. Planlı bir gebelikti ama ben duyunca yine de şaşırdım ve mutlu oldum. İlk başta zaten hamile miyim anlamıyordum belirti de yaşamadım pek cunku. Bir süre sonra karnım biraz çıktı mide bulantısı kusma vs yaşayınca dank etti 🫠Ben anne oluyorum falan dedim. Ona ilk kıyafeti aldığım ‘bunun içine nasıl sığacak’ diyorum bazen. Duygu olarak endişe, korku, mutluluk, heyecan hepsini birden hissediyorum. Sanırım zaman geçtikte yavaş yavaş anlıyorsun. Su an kendimden cok tanımadığım yüzünü bile görmediğim birini düşünüyorum cok garip 😁 Neler yaşayacağını bilmemek de ayrı korku heyecan. Bindik bi alamete gidiyoz kıyamete amaninn diycem 🥹🤣🤣 Her günün her anın tadını çıkarın ben 7/24 göbüş seviyorum