Kızlar bugun kontrolüm vardı 40.haftaya girdik artık son haftam ve doktor herşey normal dedi ama bebeğim daha Doğum kanalına bile girmemiş.haftaya Perşembe’ye kadar bekleyeceğiz ve o gün kontrolüm var.o güne kadar gelmezse sizce doktor ne der cuma günü suni sancı mi verir .cinku cumartesj günü doktorumun son görev günü başka yere gidiyor.bebegimin kilosu 3300 olmuş masallah .🤩🙃🤭🤗🤔