Ben her gün ceviz, muz, avokado yemeye özen gösteriyorum. Onun dışında ara öğünlerde kefir, yoğurt ya da ayran, çiğ fındık veya çiğ badem tüketiyorum. Değişik meyveler yiyorum sürekli üzüm, incir, karpuz o an canım ne isterse ama karbonhidrat ve şekeri az tüketmeye çalışıyorum bu şekilde 😊