ozgurum10 benim de öyle şu son 2 gündür az hissediyorum o da bir şeyler yedikten sonra gönlüm hoş olsun diye herhalde hareket yapıyor sonra duruyor, korkmam gerekiyor mu bilmiyorum ama üstte kalsın ben de bekleyeyim. Ben de post açtım bununla ilgili rahatlatıcı yorumlar aldım düzensizlik normalmiş ama yine de korkuyor insan