Kaahvelii İkinci oğlum gelicek nasipse ama ilk oğlumdan kalan kıyafetlerde sarı küçüklü büyüklü lekeler oluşmuş kızlar tekrar yıkayınca geçmiyor diye biliyorum Eminim tecrübe etmiş annelerde vardır aramızda Nasıl çıkar 🥲
Efkarli-Barbie Kaahvelii kosla mu vanish mi ne pembe ve beyaz renkli sıvı leke çıkarıcıları var canım çamaşırları o deterjanla birlikte kaynar suda beklet 1 gece sonra makinada yine leke çıkarıcı ve deterjanla yıka cnm bnm
Ibooya Kaahvelii benim de ilk kızımdan kalan kiyafetler hep lekelenmisti canım bende vanish Koslaya bastım sıcak suya sonra beyaz olanları biraz elimde yıkadım çıkmaz diye az çamaşır suyu ile citiledim ve hepsini makinaya yüksek ısıya atıp yine beklettim ve çıktı çok şükür.hepsi tertemiz oldu he bu arada tekrar bebek deterjaniyla yıkayacam hepsini😂
Kaahvelii Ibooya ay erken mı daha yıkamak için dolabı düzenlemek için falan diye düşünüyordum ama anca yetişirim 😥 Baya ugraştırıcı olacak
Kaahvelii Mommynurse şuana kadar evet hem e bebekte ki leke çıkarıcı hemde vanish cosla öneren cok fazla Denicem bakalım ikisinide