Mamimami Benim de regl dönemim hep böyle başlardı evlendikten sonra, benimki de sol bacağıma vururdu ama hiç gebelik belirtisi olmadı. Şu an tüp bebekle hamileyim, hamile kaldığım ay o ağrı olmamıştı. Kaç tane doktora gittim bu neden oluyo diye kimse bulamamıştı hala da bilmiyorum neden olduğunu