Tuanakuzey Evet arkadaşlar hamileliğim boyunca 5 kilo aldım şuan 7 aylıkim ama bugün tartildim ve 1 kg 800 grmm vermişim yemeğem içmem iyi aslında ama neden kilo veriyorum anlamadim bebeğim kilosuda normale göre fazla ama ben kilo veriyorum sararlimi acaba
Kleopatra- Hayır zararlı değil eğer bebeğinizin kilosu yerindeyse neden zararlı olsun ki. Sizinde kilonuz gayet yerinde ben de ilk zamanlar veriyordum hep bir sorun yaşamadım.
Cen-net Ben 72 yle hamile kaldım. 10 kilo verdim bebek gayet güzel kilo alıyo dedi doktor ama benim zayıflamama Bi anlam veremedi şuan doğuma 50 gün falan var ben daha yeni 69um doktor bi zararı yok bebek iyi dedi