Ezgi2727 Noname9492 29. Hafta da kabul mü 😄 benim biraz göbeğimin altında kasık ağırlarım var sağa sola dönerken :/
Damla0671 Noname9492 en büyük Noname9492 en büyük şikayetim diş ağrısı aynı anda 4 adet diş ağrısı çekiyorum mahvoluyorum gerçekten 31+2 oldum
Birminikcivciv Noname9492 Kansızlık halsizlik tansiyon düiüklüğü sıcaklar bel ağrısı karın içi acısı. Bebek hareket ederken yaraya çarpar gibi. Sık sık idrar. Halsizlik renkli akıntı….. ama yine de şükürler olsun ♥️🤰🐥
Kleopatra- Nskyhn Bende 31+1 oldum. Aynıyız :) Şikayetim yok ama çatlağım çok rahatsız ediyor sadece. Birde 16 kilo almışım 76 kilo olmuşum ona moralim bozuldu başka da birşey yok çok şükür 😂
Nskyhn Kleopatra- ayyy inanmıyorum gerçekten mi 🙈 cinsiyet ne peki? Benim çatlağım da olmadı karnım falan hiç çıkmadı pek kilo almadım ondan mı acaba çünkü ergenlik çatlaklarım var çatlak çıkmasına çok meyilli bir vücudum var 🥱 ya şikayetim yok diyorum uzaylı gibi bakıyorlar acaba ben de mi sorun var diyordum sen de öyleymissin popomuzu kasiyalim 🙈
pediatrihemsiresi 30+0’dan bildiriyorum adet sancısı gibi ara ara kasılmalar, karın sertleşmesi ve böbreklerim ağrıyor baskıdan dolayı çalışırken belden girip ayak ucunda biten kasılmalar… Daha neler neler😂😂
Noname9492 pediatrihemsiresi evet ya gece gözümü bir açıyorum karnımın ortasında değişik bir şekle girmiş sertleşmiş şekilde duruyor😀
Kleopatra- Nskyhn Cinsiyeti erkek :) Ne güzel kilo almamak çok çok iyi doğumdan sonra hemen gider eski haline dönersin ben malesef aldım dikkat etmedim kendime böyle oldu. Başka da şikayetim yok bende böyle deyince tuhaf buluyorlar ama sadece fiziki olarak sıkıntım var o kadar 😂🌸
izobellaaa-_- 32 hafta oldum bende hiç bir sıkıntım yok şükür topuklumu giyip düğünlere gidiyorum o derece 💙😂😂🧿
Nskyhn Kleopatra- benimde kız 🌸 ya ben çok korktum kilo almaktan bu aralar saldım doğrusu en başta çok dikkat ediyordum çünkü zamanında kilo alıp psikolojik sıkıntılar yaşadım eve falan kapanmıştım aynısı olacak diye korktum ama saldım artık öf aman be hayat mı geçer böyle 😂ay masallah bize herkes böyle geçirir inşallah ya
Elisarli 33.haftadan bildiriyorum yalancı sancılarla uğraşıyorum regli ağrısı gibi ağrılar ve sancılar gece uyku problemi sık idrara çıkma ara ara kilodumun ıslanması artan akıntı acaba erken mi doğacak sabırsızlanıyor mu ki diye endişe hali 🤷♀️
Esra33-34 Elisarli 32 haftaya kadar ne guzeldi gercekten. 33. Hafta bana zulüm gibi geldi adet agrıları gibi agrılar basladı zaten yalancı kasılmalar vardı ama bu adet ağrısı son üç gündür devam edıyor bebegım baş aşağı ve kasıklarımda dolanıyo o baskı desen var. Aksam idrae testi vericem acilde. Enfeksiyon varmı yokmu ona baktırıcam bakalım. Yarında doktor kontrolüm var adet sancılarını sorucam
Noname9492 Elisarli benimde vajinamda tuvalete gidiyorum minik ıslaklık oluyor akıntıyla karışık suyumda fazla erken doğum olur mu triplerine girdim🤦🏻♀️
Kleopatra- Nskyhn Hayat geçmez tabi kız ama malum insan takıyor biz de böyleyiz napalım 😂 Korse bakıyorum kendime yani daha şimdiden o derece 16 kilo az değil çünkü yememi durduramıyorum resmen. Yine de maşallah bize tabi 🌸
XGoncaa 30+5 haftalığız. Oğluşum canımı acıtmaya başladı artık🙈 ayaklarımda çok fazla ödem oluşmaya başladı inşallah ayak numaram büyümez🤦🏼♀️
Ebruka02 Nskyhn bel ve kaburga ağrılarım bi tık arttı onun dışında her şey aynı bir de bebiş hala ters pozisyonda olduğu için mesaneme falan tekme atıyor artık ahhahah
Nskyhn Kleopatra- korse iç organlara zarar veriyormuş ya annemin doktoru kesinlikle izin vermiyor 🤦🏻♀️ biz de doğumdan sonra tulbentlerle saracağız 🤦🏻♀️
Nskyhn Kleopatra- ya baya sıkı bir şekilde çarşaf tulbentlerle sariyorlarmis bir araştır istersen eskiler öyle yaparmış. Annemin göbeği öyle düzelmiş 🙈