Kızlar çarşamba günü kendi isteğimle sezeryan im var. Doğumdan sonra çabucak toparlanmam lazım nedeni çok uzun hiç girmeyeyim ama kısacası memleketteyim evime dönmem lazım. Tecrübeli annelere soruyorum hangi anestezide daha çabuk toparlarım agri az olur ?