princess-mom biz de ilk hamileliğimde kız olursa ben 2isim belirleyecektim eşim arasından seçecekti erkek olursa o 2isim belirleyecekti ben arasından seçecektim. Kız olunca ben iki isim belirledim o Duru’yu seçti iyi ki de öyle olmuş çok severek söylüyoruz 😊 İpek’i de ablası kardeşimin adi İpek olsun diye söyleyince içimize hemen sindi onu da kırmak istemedik çok kolay oldu yani:)
İkisini de yazın kura çekin bence :) neyi koyarsanız koyun seveceksiniz ve o bütünleşecek bebeğinizle