Etkilenecek olanlar okumasın lütfen !!
Evet kızlar uzun olcak biraz ama her anımı anlatmak istiyorum.
Tam olarak 28 temmuz akşamı saat 9 gibi acile gitmiştim ve alttan muayene sonucu az birsey suyum gelmişti ve sancim oldu biraz 2 cm açıklık demişti yatış verdiler ben kabul etmedim ve eve döndüm gece saat 2 de uykudan uyandım sanciyla uyumadan oncede hafif hafif belim ağrıyordu ve kasıklarim ağrıyordu ama gece 2 de aniden sanciyla uyandim sancilarimi takip ettim aralıklarla geliyordu 15 dk da bir geliyordu 2 dk falan sürüyordu ama baya karnıma kurt girmiş gibi ağrım oluyordu sabaha kadar hic uyumadım sancilarimla oturdum sabah oldu kahvalti yaptim eşime sancim var dedim bugun dogurcam dedim ben seni aradigimda gel dedim işe yolladim eşimi tabi eşim israrla gidelim hastaneye diyor ben istemiyorum dedim iyki gitmemişim bütün gün o sanci 15 dk da bir geliyordu ben bi yandan hurma yiyorum bi yandan sguat yapıyorum nefes egzersizi 7 8 kezde belden aşağı sıcak su tutum aralıklarla vajinami zeytinyagiyla ovdum cok ise yarıyor kolay dogum yapmayi sağlıyor diyordular yalan hicbir işe yaramadi gun boyu boyle devam etti 29 temmuz saat 20.30 civarlarında son bir defa sicak su tutayim dedim belime falan girdim baktim girdigimde banyoda 2 kez sancilandim süresi bir anda 6 dk ya düştü sancimin hemen çıktım ve sure tutmaya devam ettim tam 6 dk da bir dk geliyordu sanci tam 10 dk içinde 15 dk da gelen sanci 6 dk ya düşmüştü eşimi aradim cabuk gel dedim bu arada kızlar sancı oyle adet ağrısı gibi birsey değil yani benim oyle olmadi ben cok şiddetli adet sancisi ceken biri olarak bu ağrı çokk daha beter ve sanki karninda bi canavar var gibi bütün karnin kasiklarin belini etkiliyor gibi birsey o bir dakika cehennem gibi birsey sonra geciyor sanki hic o sanci olmamış gibi rahatlama geliyor neyse eşim geldi biz hizlica hastaneye gittik ama arabada kıvranıyorum süre kisaldi iyce 4 dk da bir sancim geliyordu hemen acilden girdik ve beni alttan muayeneye aldilar kızlar doktor bana dedi 2 cm açıklık var ve doğum çoktan başlamış dedi hemen dogumhaneye gittik bu arada ben sordum bu sanciya ragmen 2 cm mi diye evet malesef dedi sadece rahmin incelmis ama açıklığın olmamış dedi çok üzüldüm çünkü yuzde yüz sanci çekiyordum ve açılmam olmadi dogumhaneye yatırıldım nst bağladılar Rabbim orda yatarken sancıyı cekmek ne kadar zorrrr kimseyi o masada bırakmasın rabbim . Sonra benim sancim geliyor ama açılma hala yok 2 3 cm yuzde yuz sanci çekiyorum hatta aralıkları tamamen gitti sanci devamli hissedilir hale geldi nst de dum düz sancilar çıkmaya basladi ve bebek icerde aşırı hareketlenmeye basladi sancı cektigini söyledi ebem ve dedi bu durum beni korkutmaya basladi dedi elini soktu ve suyumu patlatti aşırı suyum varmış ve suyum bosaldi sancim dayanilmaz halde saat 22.30 civari ben ortalığı inletiyorum cikarin bu cihazi benden kalkicam dayanamiyorum diyorum kendimi parçalıyorum nefes alamiyorum sonra ebem geldi 6 cm dedi su patladiktan sonra sadece 6 cm açıklığım oldu ve dedi bebegin saçları görünüyor ikinman gelince ikin dedi ve ikinmam geldikce ikindim tabi yanlis ikinma beni mahvetti gucum yetmedi uzun uzun ikin sadece asagi zorla kaka yapar gibi dedi ben o kadar yorgundum ki ikiniyorum surekli bebegin kafasi kanala girdi ve ikinmam yetersiz oldugu icin kafasi kanalda kaldi ebem bebege birsey olmasin diye elini soktu iceri karnimdan da bir ebe son gucuyla bastirdi o sirada hem yirtilmam oldu hem kesik attilar bebegim çıktığı an kucagima koydular ben hep o ani düşünerek gecirdim ve korkularimi bastırmaya çalıştım ama o an bebeğime elimi dahi süremedim çünkü aşırı kan kaybettim ve nerdeyse bilincim kapaniyordu vucudum istemsiz titremeye basladi gözlerim gitti ebeler falan hep toplandi bana sesleniyorlardi zeynep bizle kal uyan uyan diye kollardan ve ayak üstümden damar yolu açtılar bissuru ilac verdiler bebeğimi hic göremedim sonra beni dikmeye basladilar 40 dikiş attilar icten ve dıştan toplam dikişi hissetmedim iyne yaptılar ama ipi cektigi de o gerginligi hissediyordum ama kendimde değildim resmen kül gibi oldum butun kanım gitti parmağımı oynatacak güç kalmamıştı bende ve kayinvalidemi aldilar içeri bana corba icirmesi icin corba ictim ve bana kalk lavoboya birkez gitmen lazım dediler kalktım zar zor ictigim corbayi hep kustum ama o kadar zorduki karnım gitmişti ve benim sanki tüm kemiklerim kırılmış gibiydi dik duramiyordum belim sirtim ağrıyordu kamburum çıkmış gibi eğik duruyordum dik duramadim bi süre sonra servise çıktık bebegimle cok güzel bir kızım olmuştu emzirdim sütüm hic gelmedi 2 gun boyunca sutum gelmedi dus aldiktan sonra coştu.bu arada dogum sonrasi beni dikislerim cok zorladi ama yanlis ikinmadan dolayi hemoroidim buyudu oturmak iskence oldu bana 1 hafta gecti doğumun ustunden ama hala oturmakta zorlaniyorum dikislerim agriyor baticon verdi doktor bissuru kan ilaci verdi hala rengim düzelmedi kül gibiyim aşırı zayıfladım 1 haftada o anlari hatırladıkça karnıma ağrılar giriyor bir daha dogum yapmak istemiyorum rabbim kimseyi o masada bırakmasın doğum yapacak olanlarin yar ve yardımcısı olsun ben sanci aninda bagira bağıra dualar ettim rabbim kabul etsin inşallah.rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ama o sancilarda doğum da aşırı zor birseymis suan diyorum şu ağrılarım geçermi bebegimi doya doya kucağıma almak istiyorum benim doğum hikayem böyleydi sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz.❤🥰