cnsyksk İlk tüp bebek tedavim sonucu 5 yıldan sonra ilk defa gebelik yaşadım ama malesef 2 gün önce düşük yaptım 6 buçuk haftalık felandı. Sorum şu ki tüp bebek tedavisi sonrası kendiliğinden hamile kalan veya 2 tüp bebeği tutan varmı yardımcı olun lütfen 😔
Flyderndkk cnsyksk ben🤗 endometriosiz ameliyatı oldum çünkü baya yapışıklıklarım falan vardı. Çikolata kistlerim de büyüktü. Ocakta tüp bebek tedavisine başladı. Tutmadı. Temmuz ayında kendiliğinden gebe kaldım. Şu an 8. Haftadayım
Burcu-2634 cnsyksk bende geçen sene ekim de tüp bebek yaptırdım döllenme bile olmadı doğal olmaz diyen doktorlara inat gibi ocakta doğal gebelik oluştu şuan 34. Haftaya girmek üzereyiz 🤭🤭
cnsyksk Flyderndkk Allah kucaginiza almayı nasip etsin bende de var çikolata kisti ama engel değil dedi küçükmüş. Benimde olur inşallah bu psikolojiden kurtulmamim tek yolu tekrar bebeğimin olması 😔
cnsyksk Burcu-2634 darısı bana olsun inşallah bende 5 sene hiç hamile kalamadim ilk denemde tüp bebek tuttu ama düşük oldu bende sizler gibi mucize yaşarım inşallah 🤲
Flyderndkk cnsyksk tek doktorla kalma derim. Küçükse daha bile şansın yüksek. İlk tüp bebeklerin tutma oranı çok yüksek değil zaten. Seni anlayabiliyorum. Gerçekten süreç çok zor. Eşinde herhangi bir sorun var mı? Tek sebep çikolata kistin mi?
Burcu-2634 cnsyksk ben maddi imkansızlıktan dolayı vazgeçmiştim bebekten o zaman Rabbim yüzüme güldü isteyen herkese de nasip etsin inşallah kimseyi evladıyla sonamasın Allah hele hele olmayan çocuğuyla hiç sınamasın her zaman böyle söyledim 🤲
Burcu-2634 cnsyksk dilerim en kısa zamanda tadarsınız bu duyguyu sıkmayon canınızı herkrsin sınavı farklı elber birgün sizinde kucağınız dolsr yeter ki sabır, sağlık ve moral olsun 🤗
cnsyksk Flyderndkk eşimde sorun yok. Yumurta rezerv düşüklüğü yazdılar 1.86 amh çokta düşük değil aslında yada ben mi yaniliyorum.
cnsyksk Flyderndkk çikolata kisti de engel değil dedi doktor şu an ne durumda bilmiyorum salı kontrolüm var düşükten rahimde kalan var mı ona bakacaklar onuda sorarım
Flyderndkk cnsyksk inşallah tekrar tedaviye gerek kalmadan gebe kalabilirsin. Benim de 5 güne sadece 1 embriyom ulaşmıştı. Tekrar tüp bebeğe cesaret edemediğim için kendimi salmıştım olursa olur kafasındaydım
cnsyksk Flyderndkk benimde öyle oldu 5. Güne 1 embriyo geldi. 1 veya 2 ay ara vermeyi düşünüyorum Allah hakkımızda hayırlısı ne ise onu versin