zgeSerdarDalkl
İkiz Gebe olup normal doğum yapan var mı varsa kaçınçı haftada yaptınız arkadaşlar ? Ben şuan 32+4 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim bebeklerin ikiside baş pozisyonunda normal doğum yapabilir miyim ? 25. Haftada serklaj yapıldı o doğumu kolaylaştırır mı sizce ? Cevaplarınızı bekliyorum. Herkese hayırlı doğumlar 🙏