zehracelikkaplan Akıntı normal canım benimde fazlaydı ama hamileler rahatsız oluyor diye fitil veriyor dr
Zeynep0607 Canım benim de akıntım çok oluyor geçen doktora gittiğimde söyledim idrar yaparken yanma var mı dedi yok dedim.Enfeksiyon yok demekki istersen ilaç yazayım çok rahatsız ediyorsa dedi.Aman ben de zaten tonla ilaç içiyorum aksın dursun napim istemedim
HusnaNur1107 Rozalin hiç bir sorun yok 27 haftalık olduk hâlâ aynı sorun ama bana sıkıntı yapmadı sadece rahatsız edici
HusnaNur1107 @“Pijamaskeliler”#p23697977bende koku yok ama rahatsız ediyo bir anda olması altındaki şeylerede geçiyo