Gulcandnrts Merhaba 40+1 den regl sancım gibi sancım var ve kasıklarım çok ağrıyor aralıkla giriyor bu sancı kızlar ne yapmam lazım daha suyum ve nişanım gelmedi ama ilk gebeliğim 😔
ipekveatlas Gulcandnrts nişan gelmeden de doğurabilirsin sancılarını takip et. belki yarın belki yarından da yakın🥲😜😍 bi avazda insallah
Smyy06 Gulcandnrts herkesin nisani suyu gelecek diye bisey yok dogum sirasinda patlatiyirlar suyu bazen. Sancilarini takip et eger sıklasırsa hastaneye git