vanilyasarisi Ben de neredeyse 16. haftadan beridir bel ağrısı çekiyorum şimdi 24 haftalık oldum ağrı sırtıma geçti doktor magnezyum verdi ama pek faydası olmadı. Sürekli yatmak istiyorum oturmakta zorlanıyorum.
Selimkemalinannesi Hareket etmelisiniz kızlar 1. Ve 2. Döneme uygun pilates yaparsanız geçer bende çok cwktim ordan biliyorum Allah kolaylık versin
vanilyasarisi Selimkemalinannesi çok istiyorum ama hiç hareket edemiyorum. Yürümeye bile zorlanıyorum ne güzel siz başarmışsınız. Umarım bir an önce biz de toparlarız.