Selam Güzel anneadayları ve anneler tecrübelerinizi paylaşırsaniz çok sevinirim.. ben 1 sene önce boş gebelik geçirdim. Sonrasinda kürtaj vs derken 2 ay önce doktora gittim ve polikistikover var dedi doktor ilaç falan başladık folik asit ve bazı vitaminler. Benim adetlerim düzenliydi ama kürtajdan sonra adetlerrim hem düzensiz oldu hemde az az olmaya başladımm doktorum da rahil flmi çekilmeli dedi çektirdik temmuzun 21 de şükür iyi cikti sonuç ve sonrasında 2 güne bir ilişki önerdi ve kontorole gittim yumurtalıkların daha sağlıklı büyümesi için gynositol başlattı ve birde infolic combi kullanıyordum zaten takım filmi çekileli 17 gün oldu benim göğüslerim aşırı aşırı şiş şuan, adet döngümun 31. Günü sizce test yapmalimiyim adet düzensizliği olduğu için ne zaman yapsam bilemedim. Yapınca da negatif görünce çok çok üzülüyorum biliyorum elbette vakti zamanı var da yinede üzülüyor insan. Kimseyle de paylaşamiyorum en güzeli sizlerle konuşmak dedim 🥺