Huzurumm_
Kuzum ben nisanda bi gebe kaldım kaybettim sık sık kontrol kürtaj sonra kürtaj kontrolü vs derken sürekli jiletle almak zorunda kaldım sonra tekrar gebe kaldım dedim böyle olmaz ağdaya başlamam lazım tekrar dedim ama korkuyordum çok köklenmişti dedim bir kere dişini sık gittim ağdaya karnımı kasarım falan diye korkuyordum kuaföre anlattım oda dikkatlice yavaşça aldı derken devamı geldi şükür