Kizlar ben bu ay kimyasal gebelik yaşadım beta 2500 lerden aşağı indi 3 gün önce kanamam başladı fakat aynı zamanda yumurtam çatlamış gibi şeffaf akıntım oluyor . Eski regl döngüme göre yumurtlama haftamdayim . Böyle bir şey mümkün mü? Kanamam normal adet gibi oldu bitmek üzere. Sizlerin nasıldı sonrasinda hemen yumurtlama oldu mu?