Geçen hafta salı özelde ki doktoruma başladım çok tatlı ve çok memnun kaldım yüzde yüz erkek dedi pipisinin resmini de veriyorum dedi ve verdi.
3 gün sonra devlete gittim yine sordum stajer kız kıza benzetti ayrıntılıda Prof alev hanım söyler vs dedi Bnm aklım tamamen karıstı özelde kontrol sürem var daha tekrar gitsem mi diyorum özel deki doktoruma hocam kıza benzettiler şimdi cinsiyet ne diye sizce ?