Semraylmz Bazı sebeplerden dolayı ilk doktorum sezeryan olacağımı söylüyodu. Daha sonra doktorumu değiştirdim ve nasılsa sezeyan diye seçtiğim doktorda kadın erkek ayrımı yapmadım. Şuan iyi bi doktor diye erkek doktora gidiyorum. Bana normal doğum yapabilceğimi buna çatı muayenesiyle karar verebilceğimizi söyledi. Şimdi merak ettiğim acaba doktorum mu yapar çatı muayene mi yoksa ebeye yada yardımcısına falan mı yaptırır?
Deniz2961 Semraylmz cnm bnm kini doktrm yaptı ama yinede ebeler de kontrol ettirdi ebe daha tecrube lı norml dogumda cnku