Bahar-u İskenderun Gelişim Hastanesi’nde yeni doğum yapmış biri var mı ? Memnun kaldınız mı ve dogum ücreti ne kadar ödediniz
ZeynepDK Ben iki ay önce doğum yaptım çok memnun kaldım . Doktorumdan zaten hamilelik takibimden doğuma ve sonrasına cokcok memnunum Sinan Erdoğan doktorum . Doğum ücreti güncellenmiş artmış şuan ne kadar bilgim yok
hacer_plt2731 Gelişim hastanesi muayene ücreti 290 doğum ise 5900 kizlar bende Nilay kahramana gidiyorum
hacer_plt2731 @Bahar-u yılbaşında tekrar bi zam olabilir elinden geliyorsa yılbaşından önce doğur arkadaşım 😅
Bahar-u hacer_plt2731 yaaa hayırlısıyla kucağına alırsın İnşallah 😊 sürekli zam geliyor valla canım geçen gittik 290 TL olmuş daha biz aamlı alamadan maaşları zam yapmışlar🤣🤣🤣 neyseki doguma az kaldı 🙈 bir daha zam olmaz inşallah
Bahar-u Yd12 ben gidiyorum hemde çok sıkıntılı hastasıyım😁 serklajım var ikiz gebeliğim var birde gebelik şekeri çıktı 🤣 yok yok yani .. ben memnunum gebelik boyunca onunla ilerledim hayırlısıyla doğumuda görürüz inşallah 🙏
Yd12 Bahar-u sağlıkla kucaklarimiza aliriz inşallah 🙏 cinsiyette yanılması falan duydun mu peki hiç burda okuduklarım dan çok fazla etkileniyorum da adama her gittiğim de kesin demi diyorum kız 😅
Bahar-u Yd12 bende Eylül sonu gibi 😁inşallah zam olmaz ama daha yeni yaptılar zaten bir daha neyin zamı bu
Yd12 Bahar-u inşallah ya evet az kaldı ama burda okuduklarmin yüzünden malesef etkisinde kalıyorum :))
Bahar-u Yd12 hiç düşünme öyle 😊 yani bazı insanlarda olmuş olabilir ama bizim burdaki makinalar felan da diger yerlere göre iyi . Sağlıklı olsunlar da en önemlisi o 🙏🤲