Kullanici1 Kizlar iki gündür çok midem bulanıyor ve kusuyorum ne yersem çıkarıyorum yemek geçmiyor. Bugun de hep safra çıkarıyorum folik asitte içemiyorum günlerdir sizce normal mi bunlar. 9+3gunlugum
Busbusu Kullanici1 canım 9 . Hafta en berbat hafta valla ne yapsan gecmiyo prilam ilacın varsa onu iç gece yatmadan iki tane
Kullanici1 Busbusu ilaçlarım bitti malsef folikasit kullanamıyorum acaba bebeğe zarar verirmi ondan yana endiseliyim
Busbusu Kullanici1 kullanmaya çalış canım bnde hep ihmal ettim bide ztn düzgün beslenemiyosun bari folik asit ic