Kizlar yaşama hastanesi Mehmet şahin Korkmaz da doğum yapan varmı yada o hastanede başka bir doktora sezeryan olucam 31.5 günlüğüz memnun kaldınız mı doğumlarda orada ilk doğumum iyi geçmişti ama 2. Doğumum çok kötü geçmişti çok korkuyorum yine öyle olucak diye lütfen yazın bilgisi olan varsa