Hamile olmadan önce karnımdaki tüylerim hiç gözükmüyordu. Şimdi ince, belirgin ve uzun tüyler oluştu. Yanlış bir müdahale yapmak istemiyorum. Doğumdan sonra dökülüyor diye okumuştum bir makalede. Bu durumu yaşayan oldu mu? Bir de kullandığımız nemlendiricilerin etkisi olabilir mi? Badem yağı kullanmıyorum. Hindistan cevizi yağı ile lierac kullanıyorum. Doğum sonrası geçer mi??