Anneada Kizlar belirtileriniz bir anda kaybolan oldu mu bu haftalarda aayy keske evde ultrason aleti olsa da her dakka gorebilsek kalp atislarini insan herseyde endiseleniyor 🙈
Rabiakltk5 Anneada korkma canım belirtilerin yok diye bebeğe bisey olduğunu falan düşünme zaten artık 9 10 üncü haftalardan sonra mide bulantısı ağrılar falan geciyo bebek yerleşmiş oluyo
Anneada Rabiakltk5 Gogus hassasiyetim kasik agrim gecti ama sabah yine kusunca bi oh cektim 😅 ayy ne degisik bi duygu basta kusunca agliyodum zor diye simdi endise edince yok agrisin veya midem bulansin sorun degil yeterki bebege bsy olmasin diyorum 🙈🙈