Nskyhn Rmutlu kanın düşmüş ama çok değil , serbest t4 tiroid demek o biraz düşmüş. Çok büyük sıkıntılar yok ama 👍
minnos6 Nskyhn benim serbest t4 21.75 cikti tsh 0.86 doktorumla görüştüm takibe alacaz cok riskli yukseklik degil dedi fakat ben hala endiseliyim bilginz varmi bu konuda acaba
Nskyhn minnos6 korkmayın doktor takip demiş zaten gebelikte böyle şeyler olabiliyor çok sıkıntı olunca ilaç veriyorlar düzeliyor , benim arkadaşım öyle yapmıştı çok şükür bir problem olmadı
ada58 Rmutlu idrarınıza bakıldı mı hamilelikte genellikle idrar yolu enfeksiyonu yaşanıyor bol su için tedbir olarak.