Mihrac Arkadaşlar merhaba birkaç gündür regli sancısı gibi agrım var. Hani regli olacağıniz zamanınız yaklaşırken birkaç gün agrı olur ya aynı o şekil . Benim giibi olan var mı ? Normal mi acaba
segah06 Mihrac canım çoook normal. Dayanılamayacak ağrı gibiyse sorunlu görüyorlar. Her ay düzenli regl oluyordun sonuçta.
SirinFerhat0 Mihrac anladım cnm normaldir arada olur öyle 30 haftadan sonra yalancı kasılmalar olmaya başlıyor yürüyüş yapın