Kubravci Rahimde perde var dedi bir doktor bitişe rahimde sucu var dedi ya hangisi doğru ? Perde olan var mı ?
Gulcicekk 2017 kasım da rahimde perde teshisiyle ameliyat oldum. Yıllarca adet sancısı çekmekten gebermistim sende nasıl sıkıntı yarattı
Ysldmt Gulcicekk bende bebeğimi kaybettim ama 2 kes histereskopi yapıldı sorun kalmadı şükürler olsun