prenseseliz Duyguch01 4 cuncu ayımdan sonra boyamaya basladım organık amanyok olmayan boyayla dunde boyadım dogumuma 4 gun var dıye
Tugba6336 Duyguch01 ilk oğlumda 20. Haftalarda boyatmıştım. Doğal boya ile. Çok şükğr bir sıkıntı olmadı