Nidda544 cok maruz kalmayınca kokuya bısey olmaz bence bnm burnum tıkalı hep agızdan nefes aldgm ıcın bingo okaijensiz kullanıyorum yada beyaz sirke kullanıyorum cogu zaman ama direk agızdan soluk aldıgım ıcın beni etkiliyor sende oksijensiz kullanabılırsın kokusu keskin dgl rahatsız etmiyor üstğne dökülse renk açmıyor beni hıc rahatsz etmedi