Zeyzeyp Adnan şahine hiç gitmedim ama guler Yıldıza gidiyorum 3 yıldır yani 2020de oğlumu onunla kucağıma aldım 2021de tekrar diğer oğlumu kucağıma aldım şimdi 3.ye hamileyim ona gidiyorum nst ücreti en son 15 tl di en fazla 30 tl olmuştur zam geldiyse