nutellaningizlitarifiyim Bilgeszr teşekkürler😇 henüz öğrenmedim biraz geç öğrenmeyi tercih ediyorum yanılma olmasın bi kız bi erkek demesinler diye.
vaveylaaa19 15+3 :) kizlar ne durumdasınız ben sanki karnımda bebek yok gibi hiçbir şey hissetmiyorum
Mucize2023 Bizde 16+2 olduk çok şükür 🤲😍🤲 hem cinsiyetini hemde bebeğimin hareketlerini hissedeceğim günü dört gözle bekliyorum 👀🤗👀
Kullanici55 Havisinannesi2023 hayir aslında Dr beni 3 hafta önce cagirdi ama ben kendimi iyi hissettiğim için gitmiyorum nasipse 19da gitmeyi düşünüyorum merak ediyorum cinsiyeti ama o zaman öğrenirim insaallah bebeğimi gereksiz ultrasona sokmayı sevmiyorum ondan bari başlarda az az gideyim dedim ama inşaallah gönlümden geçen gibidir cinsiyeti 🥰 siz öğrendiniz mi