Dış ağrısını hafife almayın derim ve dış acile gitmenizi öneririm bende hafta icerisindeyim yaklaşık 10 gün önce dis enfeksiyonu geçirdim ve yüzüm ağzımın ici sisti acildeki dr parol ve antibiyatik yazdı kendi doktorumla konuşmadan ilaçları almadım dra yazılan ilaçları söyledim b grubu antibiyotiği hamilelerin kullanabileceğini bu ilaçların bebeğe zararı olmadığını söyledi drun yazdığı ilacın b grubu olduğunu söyledi ben kendi doktorumun onayıyla ilaç kullandım enfeksiyon varsa enfeksiyonun bebeğe zararı olabilir drun bilgisi dahilinde ilaç kullanabilirsin bu arada ek olarak karanfil yağını pamuğa döküp ağrıyan disime koymuştum