Gny18 valla canım 1 saat sıcak suyun üstünde oturdum dediğin gibi hurma da kaynattım ayetel kürsi okuyoyarak hatta içerkende kuran dinledim şuan sancılarım var aralıklı olduğu zaman bebeği hissediyorum sanırım açıklık zor olacak gibi hareket ediyorum bu halimle evi döküp toplamaya çalışıyorum sabaha kadar da bişi olmazsa evi temizlicem hareket etmem gerektiğini söylemişti doktor hayırlısı bakalım allah nasip ederse bende doğdu bebeğim diye haber vermek çok istiyorum inşallah en yakın zamanda sağlıklı kucağıma alırım 🤲🌹