Rbb Merhaba 5 aylık evliyim ve regl azalmam var ve fsh hormonum yükselmeye başlamış doktorum çocuk düşün dedi ama kendimi hazır hissetmiyorum bu durumda olupta çocuk sahibi olamayan varmı ?