Tiroid hormonu ile beta hormonu birbirine yakin hormonlar oldugu icin beta yukselince bu donemde tiroid degerleri yuksek seyrediyor.Benim de tsh yuksek cikti t4 normal seviyede,levitron kullaniyorum gunluk 150 mg.Kontrol altinda olmasi icin her ay kan verilmesi gerekiyor.