dfnomr benim eski doktorum en son 500tlydi muayene ücreti
İyi merhametli her an ulaşabileceğiniz bir doktor ama çok kalabalık doktorla sakince konuşacağınız 5dknız bile olmuyor maalesef biraz geçiştiriliyormuşsunuz gibi hissediyorsunuz .. o yüzden ben gebeliğimin yarısında Ahmet Işıktana geçtim kalabalıklığı olsa da yalnızca bana ayıracağı zamanı var çok garantici ve net umarım doğumundan da memnun kalırım🙏🏻